pamelatheschmuck.blogg.se

Mitt liv och vardag i ord och bild! Den lär främst bestå av mig - Pamela, min schapendoes Deville och pojkvän/sambo Almir <3

Nästa projekt :-)

Publicerad 2016-06-30 13:45:01 i Allmänt,

Idag var mamma o pappa inne och lämnade det absolut sista! Nu är hela deras hus tömt och jag får inte in mer saker, det som är här nu är allt! Skönt för jag får väl sortera lite! 

Men det jag fick inte som ska påbörjas när jag kommer hem från Amsterdam är ett nytt bar-skåp! 

Har tjatat länge på pappa att få hans tv men nä den är för fin att ta i "sönder". Ja det håller jag absolut med om men den används inte, vet inte om den funkar så nu ska den också bli ett barskåp! 


Fin vaaa??? O det bästa är att den står på ben :-) 


Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2016-06-30 14:18:20

Åh, så himla fin! Kommer bli helt perfekt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela