pamelatheschmuck.blogg.se

Mitt liv och vardag i ord och bild! Den lär främst bestå av mig - Pamela, min schapendoes Deville och pojkvän/sambo Almir <3

Nu drar det i hop sig!

Publicerad 2016-01-27 15:07:11 i Allmänt,

Nu är snart vecka 4 slut, vilket betyder att jag går bara 4 veckor i skolan till med plugg!! Sen går jag ut på 10 veckors praktik och efter det direkt så är det 6 veckor med examensarbetet. I bästa fall har jag påbörjat examensarbetet innan och jag ska satsa på att vara klar i bra tid!

Nästa vecka har jag tenta i juridik
Vecka 6 är det inlämning av ett jättestor arbete inom va projektering
Vecka 7 har jag tenta i affärsmannaskap
Vecka 8 har jag tenta i va projektering

Fullt upp!! Har under praktiken planer på att 1 vecka åka till Sälen för att åka skidor! 
Sen har vi även pratat om att åka till Norrland för att bestiga Kebnekajse :-) 

Man måste göra roliga saker i livet också! ❤️❤️❤️


Har iaf jobb när jag går ut skolan! Fast anställning direkt!! Känns härligt! 😃😃❤️⭐️

Kommentarer

Postat av: Nathalie Isaksson

Publicerad 2016-01-29 12:17:47

Fy tusan vad du är bra!! Grattis igen till fasta anställningen :D Så glad för din skull!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela